Звернення громадян

За ІІІ квартал 2017 року в обласне управління водних ресурсів та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 319 зверненнь, в тому числі 285 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 202 вирішено позитивно, 10 відмовлено у задоволені, на 98 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи облводресурсів та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За IІ квартал 2017 року в обласне управління водних ресурсів та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 256 зверненнь, в тому числі 210 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 196 вирішено позитивно, 17 відмовлено у задоволені, на 38 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи облводресурсів та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За I квартал 2017 року в обласне управління водних ресурсів та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 194 зверненнь, в тому числі 165 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 94 вирішено позитивно, 11 відмовлено у задоволені, на 74 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи облводресурсів та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За IV квартал 2016 року в обласне управління водних ресурсів та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 575 зверненнь, в тому числі 526 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 293 вирішено позитивно, 39 відмовлено у задоволені, на 236 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи облводресурсів та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За III квартал 2016 року в обласне управління водних ресурсів та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 326 зверненнь, в тому числі 195 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 163 вирішено позитивно, 20 відмовлено у задоволені, на 140 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи облводресурсів та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження, що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни.

За II квартал 2016 року в обласне управління водних ресурсів та підвідомчі організації від громадян, установ та організацій надійшло 292 звернення, в тому числі 190 від громадян на особистому прийомі керівництвом. З них 157 вирішено позитивно, 17 відмовлено у задоволені, на 109 дано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».

Посадові особи облводресурсів та підвідомчих організацій об’єктивно і вчасно розглядали пропозиції, зауваження,  що містилися в зверненнях, перевіряли наведені факти, взаємодіяли з органами державної влади та місцевого самоврядування і відповідно до чинного законодавства забезпечувалося їх виконання.

Про наслідки розгляду звернень, громадян було повідомлено в установлені терміни. 

 

У I кварталі 2016 року в обласне управління водних ресурсів та підвідомчі організації надійшло - 101 заявa, листи та звернення громадян по яких в установлені терміни вжиті заходи згідно з вимогами чинного законодавства України, на які надані відповідні роз’яснення та необхідну інформацію.

При розгляді окремих заяв, листів та звернень спеціалісти облводресурсів та підвідомчих організацій взаємодіють з органами державної влади та місцевого самоврядування з метою оперативного та всебічного вирішення питань, з якими звертаються громадяни на особистому прийомі. Все це системно відстежується і служить справі допомоги громадянам та недопущенню надходження необґрунтованих повторних звернень.

На головну сторінку